Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida

Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 151

Bli medlem för att diskutera
TuttPierre Tjej, 31 år

fisk3n: hmm...om jag flashar lite då?? xD

Fisk3n Kille, 31 år

Mylifeyourstory: tror han gillar lätta men e inte säker men du jag tror du int eäns behöver :D han går inte o övertala lyssna på max ):

TuttPierre Tjej, 31 år

fisk3n: hmm kanske borde ge han en tysk korv med smör på också...duh gillar han lättolagom eller bregott mest??^^

MuskotNot Kille, 31 år

med*

MuskotNot Kille, 31 år

HAHAHA försök snacka emd hans pappa du.... xD

Fisk3n Kille, 31 år

Mylifeyourstory: tihi gör det :)

TuttPierre Tjej, 31 år

fisk3n: äsch låt tant maja ta ett litet snack med lilla pappsen ska du nog se att allt ordnar sig :3

TuttPierre Tjej, 31 år

ScaryVoodoo: jag ska smuggla flyktingar till örebro :D

Fisk3n Kille, 31 år

Mylifeyourstory: ne min pappa dödar mig om jag smiter D:

MuskotNot Kille, 31 år

fisk3n: mhmm... men jag funderar på att faktiskt lära känna alla nya wemos....... knappt nån kvar av dom gamla god snubbarna ju ;P

Fisk3n Kille, 31 år

ScaryVoodoo: det blir jobbig D: måste man ju gömma sig någonstans o det kan inte jag för jag e större än mylifeyourstory på alla sat rawr MWAHA fråga inte vf skrev det här O_O

Fisk3n Kille, 31 år

MuskotNot: men visst e det fan sant om e-tuna om man känner för många på stan e det uttjatat o va där efter ett tag D:

TuttPierre Tjej, 31 år

fisk3n: klart du får!! :D

MuskotNot Kille, 31 år

fisk3n: X'DDDDD

Fisk3n Kille, 31 år

Mylifeyourstory: får inte D:

Fisk3n Kille, 31 år

ScaryVoodoo: men jag känner alla e hela etuna känns det som eller hur max D: o det finns fan inget o göra fallalla inte e på bra humör D: FUCK ESKILSTUNA HÅRT I RUMPAN D:

Fisk3n Kille, 31 år

MuskotNot: MWAHAHAHAHA HAHAHAH xD awsome xD henne vill jag mobba jue altid velat xD

TuttPierre Tjej, 31 år

fisk3n: KOM O LEK MED OSS I ÖREBRO :D :D :D :D
MuskotNot: yeah right :D :D :D

Fisk3n Kille, 31 år

ScaryVoodoo: AHA :D

MuskotNot Kille, 31 år

fisk3n: men då får vi bo hos fjortiscarro 8D :D

Fisk3n Kille, 31 år

fett avensjuk nu jue D: själv får man dampa runt på samma jävla stan med samma tråkigt folk som varje jävla dag D:

MuskotNot Kille, 31 år

fisk3n: jafan :D

MuskotNot Kille, 31 år

Mylifeyourstory: (Y) x'D

Fisk3n Kille, 31 år

MuskotNot: vi får dra o hälsa på dina kompisar på sommar lovet max :D ( i örebro) :D

TuttPierre Tjej, 31 år

fisk3n: hahahaha det lät ju asum xD
MuskotNot: ja just det de ska jag ju!! :D då kan vi gå på äventyr i örebro xD

Fisk3n Kille, 31 år

MuskotNot: MWAHAHAHAHA jag vill j ufan joina jue D:

MuskotNot Kille, 31 år

fisk3n: imorgon så gör vi de x'D

Fisk3n Kille, 31 år

MuskotNot: MWAHA :D

MuskotNot: känner ni varandra IRL? :O

MuskotNot Kille, 31 år

Mylifeyourstory: VI SKA LEKA IMORGON! :D

MuskotNot Kille, 31 år

fisk3n: AWESOME ;D

Fisk3n Kille, 31 år

Mylifeyourstory: mwaha :D lovely :d lol kul liv jag har ... här sitter jag o inhalar o headbangar framfördatorn with whitechapel WTFWTFWTFWTF xD

TuttPierre Tjej, 31 år

fisk3n: huhu Maja o Max ska på nya äventyr i emotuna xD

Fisk3n Kille, 31 år

ScaryVoodoo: vad understandar du? :D

Fisk3n Kille, 31 år

MuskotNot: e du dum eller? du vet redan det :D <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

MuskotNot Kille, 31 år

fisk3n: HAHA SANT! >:D
om du erkänner att jag är den bästa kopian av dig som nånsin kmr finnas ^^

Fisk3n Kille, 31 år

Mylifeyourstory: vad bra då :D då kan du ju joina max på fredag eller när fan han kommer hit xD :D

TuttPierre Tjej, 31 år

fisk3n: jag ska på äventyr i emotuna :D :D :D :D :D :D

Fisk3n Kille, 31 år

Mylifeyourstory: du borde komma hit :D skit tråkigt :)

Fisk3n Kille, 31 år

MuskotNot: mwaha du är med mig mera du träffar inte ida när du väl e i e-tuna ju xD jag e värd den mer än hon :D + att alla säger att vi e lika o lika störda :D

TuttPierre Tjej, 31 år

fisk3n: naaaw emotuna xD

Fisk3n Kille, 31 år

aa jo själv har man en super svensk polis som granne... -.-

MuskotNot Kille, 31 år

fisk3n: hahaha svårt! för du är fan min bästa polare i emotuna.... men hon har jag känt sen.... dagis typ xD

Fisk3n Kille, 31 år

Mylifeyourstory: MWAHA :D

TuttPierre Tjej, 31 år

ScaryVoodoo: Dom sitter o steker bratwurst hela kvällarna o lyssnar på tysk dansbandsmusik....åååh jag älsakar dom xD

TuttPierre Tjej, 31 år

fisk3n: phew tänkte väll (a) ;)

Fisk3n Kille, 31 år

Mylifeyourstory: absolut inte du :D

TuttPierre Tjej, 31 år

ScaryVoodoo: hmm nej...men jag antar att jag har blivit infekterad av mina tyska grannar...

Fisk3n Kille, 31 år

MuskotNot:du jag vet xD ta bort plasma tv:n sen sätter du dit en jätte ful pool bil drån typ lidl eller något för hon ville ha en pool bild sa hon till mig sen tar jag den bättre lyx platsen med en lyxpool? xD MWAHA vad smart jag e :D

TuttPierre Tjej, 31 år

fisk3n: vem har problem?? xD

Fisk3n Kille, 31 år

MuskotNot: dom e skumma men bra :D