Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida
Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 151
fisk3n: hmm...om jag flashar lite då?? xD
Mylifeyourstory: tror han gillar lätta men e inte säker men du jag tror du int eäns behöver :D han går inte o övertala lyssna på max ):
fisk3n: hmm kanske borde ge han en tysk korv med smör på också...duh gillar han lättolagom eller bregott mest??^^
med*
HAHAHA försök snacka emd hans pappa du.... xD
Mylifeyourstory: tihi gör det :)
fisk3n: äsch låt tant maja ta ett litet snack med lilla pappsen ska du nog se att allt ordnar sig :3
ScaryVoodoo: jag ska smuggla flyktingar till örebro :D
Mylifeyourstory: ne min pappa dödar mig om jag smiter D:
fisk3n: mhmm... men jag funderar på att faktiskt lära känna alla nya wemos....... knappt nån kvar av dom gamla god snubbarna ju ;P
ScaryVoodoo: det blir jobbig D: måste man ju gömma sig någonstans o det kan inte jag för jag e större än mylifeyourstory på alla sat rawr MWAHA fråga inte vf skrev det här O_O
MuskotNot: men visst e det fan sant om e-tuna om man känner för många på stan e det uttjatat o va där efter ett tag D:
fisk3n: klart du får!! :D
fisk3n: X'DDDDD
Mylifeyourstory: får inte D:
ScaryVoodoo: men jag känner alla e hela etuna känns det som eller hur max D: o det finns fan inget o göra fallalla inte e på bra humör D: FUCK ESKILSTUNA HÅRT I RUMPAN D:
MuskotNot: MWAHAHAHAHA HAHAHAH xD awsome xD henne vill jag mobba jue altid velat xD
fisk3n: KOM O LEK MED OSS I ÖREBRO :D :D :D :D
MuskotNot: yeah right :D :D :D
ScaryVoodoo: AHA :D
fisk3n: men då får vi bo hos fjortiscarro 8D :D
fett avensjuk nu jue D: själv får man dampa runt på samma jävla stan med samma tråkigt folk som varje jävla dag D:
fisk3n: jafan :D
Mylifeyourstory: (Y) x'D
MuskotNot: vi får dra o hälsa på dina kompisar på sommar lovet max :D ( i örebro) :D
fisk3n: hahahaha det lät ju asum xD
MuskotNot: ja just det de ska jag ju!! :D då kan vi gå på äventyr i örebro xD
MuskotNot: MWAHAHAHAHA jag vill j ufan joina jue D:
fisk3n: imorgon så gör vi de x'D
MuskotNot: MWAHA :D
MuskotNot: känner ni varandra IRL? :O
Mylifeyourstory: VI SKA LEKA IMORGON! :D
fisk3n: AWESOME ;D
Mylifeyourstory: mwaha :D lovely :d lol kul liv jag har ... här sitter jag o inhalar o headbangar framfördatorn with whitechapel WTFWTFWTFWTF xD
fisk3n: huhu Maja o Max ska på nya äventyr i emotuna xD
ScaryVoodoo: vad understandar du? :D
MuskotNot: e du dum eller? du vet redan det :D <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
fisk3n: HAHA SANT! >:D
om du erkänner att jag är den bästa kopian av dig som nånsin kmr finnas ^^
Mylifeyourstory: vad bra då :D då kan du ju joina max på fredag eller när fan han kommer hit xD :D
fisk3n: jag ska på äventyr i emotuna :D :D :D :D :D :D
Mylifeyourstory: du borde komma hit :D skit tråkigt :)
MuskotNot: mwaha du är med mig mera du träffar inte ida när du väl e i e-tuna ju xD jag e värd den mer än hon :D + att alla säger att vi e lika o lika störda :D
fisk3n: naaaw emotuna xD
aa jo själv har man en super svensk polis som granne... -.-
fisk3n: hahaha svårt! för du är fan min bästa polare i emotuna.... men hon har jag känt sen.... dagis typ xD
Mylifeyourstory: MWAHA :D
ScaryVoodoo: Dom sitter o steker bratwurst hela kvällarna o lyssnar på tysk dansbandsmusik....åååh jag älsakar dom xD
fisk3n: phew tänkte väll (a) ;)
Mylifeyourstory: absolut inte du :D
ScaryVoodoo: hmm nej...men jag antar att jag har blivit infekterad av mina tyska grannar...
MuskotNot:du jag vet xD ta bort plasma tv:n sen sätter du dit en jätte ful pool bil drån typ lidl eller något för hon ville ha en pool bild sa hon till mig sen tar jag den bättre lyx platsen med en lyxpool? xD MWAHA vad smart jag e :D
fisk3n: vem har problem?? xD
MuskotNot: dom e skumma men bra :D