Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida
Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 150
Mylifeyourstory: men sluta nu blir jag ju ännu mer svartsjuk D:
MuskotNot: huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu du jag på krämaren klockan fem ;) xD
Mylifeyourstory: *0*
fisk3n: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah :D
Mylifeyourstory: AHHAHAHAHAHAHAHAHAH xD
Mylifeyourstory: O_O
ScaryVoodoo: exakt vf slåss :D men du vet jag e inte så smart så om du hjälper oss så kan du fixa minnesförlust glöggen :D
fisk3n: ah jo...jag såg det...nu xD
MuskotNot: åh (i) jag tänker våldta dig i morgon :D
Mylifeyourstory: vi prata i gruppen '' vi som misstolkar det mesta'' du vet xD
Mylifeyourstory: HALLÅ! kolla vad den här gruppen heter -.- :D
MuskotNot: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
fisk3n: wooooooot :O meeeeeeeeeeeeen snuskiga påikar >.<
de sa mitt ex också -.-
Mylifeyourstory: vafan ni har iunte träffats än och ni har redan gjort det O_O shiit :O
fisk3n: MAX!!!!! :D :D :D :D han är as bra att rida på :D
Mylifeyourstory: ne säg :D <3333333
ScaryVoodoo: du gillar att slåss va? >_> xD
fisk3n: japp klart :D o vet du vem min vita springare är??? ;)
MuskotNot: haha xD
Mylifeyourstory: sen rider vi iväg på din vita springare eller? xD
fisk3n: klart det gör :D
fisk3n: HAHAHAHAHAHHAA
VFAAN XD
Mylifeyourstory: aa fan det låter sit bra :D
MuskotNot: HAHA ida e något sur på mig MWAHA xD
fisk3n: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA fail på max xD men men okej okej vi kör på den :D
Mylifeyourstory: för att sist max va här sova han hos mig o då smög vi ut där för att röka o träff aalex ( mitt ex) o få lite sprit :D o när vi skulle hem va max full o skulle in igenom det där fönstret igen... lite klumpig va han men det gick :)
fisk3n: ahaaa varför då?? :S xD
fisk3n: hahahahahaha klart jag har xD
Mylifeyourstory: genom mitt fönster i gästrummet :P
MuskotNot: xD
MuskotNot: jag fatta inte...vart ska vi smyga?? :O
Mylifeyourstory: du har bästa fantasin ever HAHA WTF xD
fisk3n: HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA XD
MuskotNot: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH bara du inte dricker på vägen in HAHAHAHAHAHAHAHAHA xd
MuskotNot: MAX det gör du visst!!!!!!
ScaryVoodoo: kanske kan funka :O men jag vet inte pappa vet vart jag brukar hålla hus o hans tjej känner alla mina kompisars föräldrar o lite till seriöst :O
fisk3n: gör det ju!! Jag åker hem till din pappa, flashar lite o sen om din pappas brud anfaller mig så finns max fär o räddar mig (eller hur max!!) o sen så kastar jag upp dig på min vita springare o ridar iväg hem till örebro :D Allt kommer bli jätte bra :D
fisk3n: X'D
fast jag o maja kan ju sova hos dig, så smyger vi ut genom fönstret igen ^^ då har vi gått om tid innan han fattar nåt :D
MuskotNot: och min svanslösa katt unge D:
Mylifeyourstory: jag tänker inte hjälpa dig slåss mot hans pappas brud.. hon kommer anv sina finska fightkrafter D:
Mylifeyourstory: det gör det inte D:
MuskotNot: håll käften din jävel xD skämms jue xD
fisk3n: för du ee juu sååå duktig på att ta pengar också xDD
MuskotNot: men jag räknar med att du är där o hjälper mig om hon skulle försöka döda mig eller nått :O
fisk3n: bra!! kolla fisken allt löser ju sig till slut :D :D :D
Mylifeyourstory: xDD
Mylifeyourstory: kan funka han e lite peddo av sig :O
ScaryVoodoo: smart :D men han hittar mig väl så småning om :( o jag komemr ju komma hem o ta pengar D:
MuskotNot: HAHAHAHA det e fan sant HAHAH hon e tuffare än pappa xD
Mylifeyourstory: skyll dig själv (Y)
MuskotNot: faaaan xD men jag kan göra det när hon inte är hemma (i)
ScaryVoodoo: jaaah :D
Mylifeyourstory: då får du pisk som fan av hans pappas brud xD