Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida

Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 149

Bli medlem för att diskutera
MuskotNot Kille, 31 år

Mylifeyourstory: =D

TuttPierre Tjej, 31 år

MuskotNot: ah det blir jätte bra :D

MuskotNot Kille, 31 år

Mylifeyourstory: och om fisk hinner så tar vi biblioteks toan ;D

TuttPierre Tjej, 31 år

MuskotNot: JAAAAAAAAAAAAAAA :D

Vifslan Tjej, 30 år

RandoMFreak: Haha XD Men vår mattelärare säger alltid:
Jävlas inte med honom! han kan taekwondo...!
Man bara: ._.'

MuskotNot Kille, 31 år

BIBLIOTEKET IMORGON! :D

TuttPierre Tjej, 31 år

MuskotNot: ååååååååh det måste jag göra någon gång xD

MuskotNot Kille, 31 år

Mylifeyourstory: haha! jaafan xDD

TuttPierre Tjej, 31 år

MuskotNot: asum asum :D fast det hade varit coolare om du gick runt med en kamazutra bok mitt i stan xD

MuskotNot Kille, 31 år

Mylifeyourstory: HAHA! har den i mobilen ;DXD

TuttPierre Tjej, 31 år

MuskotNot: huhu ^^ ta med den i morgon så kan vi öva på några shyssta moves när vi ändå håller på ;) xD

MuskotNot Kille, 31 år

Mylifeyourstory: (YY) :D

TuttPierre Tjej, 31 år

MuskotNot: åååååh kamazutra bokem är min bibel (a)

MuskotNot Kille, 31 år

Mylifeyourstory: HAHA vi har inte gjort de nån gång.... men fan va kul de ee att driva med folk.. xDD alltid vi som driver om kamazutra boken ;G^^

TuttPierre Tjej, 31 år

MuskotNot: eller hur DUMMA FISK INTE SIMMA IVÄG NU!!!!!

hjälp :O

MuskotNot Kille, 31 år

FIISK STANNA! jag har tappat räkningen o:

TuttPierre Tjej, 31 år

MuskotNot: är det nu jag borde vara rädd?? :o

TuttPierre Tjej, 31 år

fisk3n: nesh va fan du kan ju inte logga nu xD vi som har så kul xD

ehhheeee exakt hur många gånger ? :O

MuskotNot Kille, 31 år

måååååååååååååånga ggr

MuskotNot Kille, 31 år

fisk3n: powz på rumpan <33333333333333333333333333333

Fisk3n Kille, 31 år

Mylifeyourstory: många gånger :)

TuttPierre Tjej, 31 år

fisk3n: heh...har ni gjort det här...förut?? :O

Fisk3n Kille, 31 år

ne fan nu orkar inte jag skriva mer ska logga :) vi ses allisammans :D

MuskotNot Kille, 31 år

fisk3n: men vofon! vi måste slå vårat förra rekord ju D:

Fisk3n Kille, 31 år

Mylifeyourstory: :)

Fisk3n Kille, 31 år

MuskotNot: det blir för mkt för mig sry :(

TuttPierre Tjej, 31 år

MuskotNot: WOP WOP :D :D :D :D :D

TuttPierre Tjej, 31 år

fisk3n: haha okej XD

MuskotNot Kille, 31 år

JAG KAN RINGA LITE FLER SÅ BLIR DE GANGBANG :'D

Fisk3n Kille, 31 år

Mylifeyourstory: du tar ju hans o sitter under så fixar jag resten det e lugnt ^^

Fisk3n Kille, 31 år

ScaryVoodoo: ja precis med vadå? :O

TuttPierre Tjej, 31 år

fisk3n: hmm...okej meeeeeeeeeeeeeen det går ju inte xD killar har väll inga fler hål xD ioförsig så har jag ju ingenting att stoppa in xD

TuttPierre Tjej, 31 år

ScaryVoodoo: med vadå?? :D

Fisk3n Kille, 31 år

Mylifeyourstory: pax för analt :D

TuttPierre Tjej, 31 år

fisk3n: huhu xD

TuttPierre Tjej, 31 år

MuskotNot: hmm ja det kommer bli en utmaning gör oss xD

Fisk3n Kille, 31 år

MuskotNot: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA xD

MuskotNot Kille, 31 år

Mylifeyourstory: att ni ska rida mig samtidigt som jag ska springa xD

TuttPierre Tjej, 31 år

MuskotNot: vad är det som är illa xD

Fisk3n Kille, 31 år

Mylifeyourstory: aa sant fan :O

TuttPierre Tjej, 31 år

fisk3n: haha lugnt :D <33

MuskotNot Kille, 31 år

Mylifeyourstory: fan va illa xD

TuttPierre Tjej, 31 år

fisk3n: o det är ju max..så det är egentligen vi som ska säga SPRING BRUSHAN!!! xD

Fisk3n Kille, 31 år

Mylifeyourstory: bra tack :D <z33333333

Fisk3n Kille, 31 år

MuskotNot: men hon måste hämta mig med sin ädla o vita springare xD

TuttPierre Tjej, 31 år

MuskotNot: hmm okej jaag paxar en toa så länge ;)
fisk3n: klart vi kan :D alltid kul med flera!!

MuskotNot Kille, 31 år

fisk3n: SPRING BRUSHAN! :D

Fisk3n Kille, 31 år

Mylifeyourstory: men jag har aldrig varit med på video D: snälla vänta på mig iaf D:

TuttPierre Tjej, 31 år

fisk3n: haha men vi kan spela in o skicka till dig så är du ju mä på sett o vis iaf :D

MuskotNot Kille, 31 år

Mylifeyourstory: redan bokad med söder då x( halv fem? ;D