Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida

Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 124

Bli medlem för att diskutera
LunaeLycoris 35 år

"vrid, slicka och doppa"

Hurricaneyears Tjej, 32 år

RadioControL: haha xD

esco Tjej, 28 år

Jag satt i gräset när det regnade, och så säger min lärare:
- Res dig upp, du blir blöt där nere.

SkumSak Tjej, 29 år

olaren121: HAHAHAHAHAH JAFAN! XD

SkumSak Tjej, 29 år

Min polare satt i mitt rum, och kommenterade att jag hade ett 10cm stort hål vid asset, och jag bah "MEN SLUTA KOMMENTERA ATT JAG HAR ETT HÅL I RÖVEN!"

SimplyMe Tjej, 29 år

olaren121: vıll du va me? fınns plats XD

kiddo Tjej, 33 år

EpicPower: haha! xD

angeliiiicaaaa Tjej, 31 år

vi hade sex o samlevnad den här veckan o skolan :3 o så hade alla fått varit i olika grupper o gjort en "snopp o en snippa" i lera^^ o så skulle vi få pris för den som var bäst^^

Läraren : JA! då ska vi bedömma era snoppar o snippor:)
klassen: ?..... *ASG*
Läraren: asså dom i lera! inte era riktiga!

GurkSnopp Tjej, 30 år

staydownbitches - jag drar ut den nu okej?
jag- nej jag har haft den där i 3 månader, den är as skön
staydownbitches - men asså jag vill ha tbx den igen :(

Ehm, vi pratade om min töjning jag lånat av honom

Hurricaneyears Tjej, 32 år

xXBleedingXx: HAHAHA XD OMG!!

liknande situation:
Mamma: Det bestämmer väl du.. det är upp till dig om du vill ha fyra, om du vill ha fem eller om du vill ha sex..
*tystnad i ett par långa sekunder innan mamma fattar vad hon sa*
Mamma: misstolka inte det där nu!
Jag: *asg*
Mamma: *skrattar*

poonslayer Tjej, 31 år

xXBleedingXx: HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHA ÅSUM!!! HAHAHAH jag dog xD

Dampiish Tjej, 31 år

Pappa: Ibland e de bra med sex, eller hur?
Jag: *asg* o ramla av stolen o.O

Vi sitter o spelar 500 som e ett kort spel o då la jag ut ett par i sexor xD kunde inte låta bli o misstolka de xD

kiddo Tjej, 33 år

ey, gå med i min megabraiga grupp :3 http://www.emocore.se/sida/grupper/SEX-DOES-YOUR-BODY-GOOD_12020, dagens sanning ladies and gentlemen!

SimplyMe Tjej, 29 år

Nightmareland: vill du va med?? XD<3

Hurricaneyears Tjej, 32 år

LovingBitches: haha, åh xD

SimplyMe Tjej, 29 år

Nightmareland: haha alltid lika roligt, snacka om att man asg när man är me killar som bah: ooh de måste vi pröva o.0 XD

Hurricaneyears Tjej, 32 år

"Smaken sitter i hålen"
Jag: "..." *ASG*

Nån jävla reklam för ost på 6:an x'D

SimplyMe Tjej, 29 år

Nightmareland: haha alltid lika kul

Hurricaneyears Tjej, 32 år

LovingBitches: Haha

SimplyMe Tjej, 29 år

ditte: adaaaam
adam: eeyyy
ditte: omg va gör du?
adam: trycker in den här men de blev lite trångt
ditte: wtf, ser du inte att de inte går!?
adam: alltså jag har kämpat ganska länge men kan du hjälpa mig trycka så kanske de går?
ditte: ahja visst
adam/ditte: 1, 2, 3 tryyyck!
adam: aaah!
ditte: fan va jobbigt!
adam: faan de gjorde ont!
ditte: men jag sa ju det!
adam: men jag ville så gärna ha in den!!

hhehhe jackan skulle in i ett fullt skåp, de gjorde ont för han slog knogarna i hyllan ;DD ngn som misstolka? ;P<3333 pussss

SimplyMe Tjej, 29 år

FuCkTaRdSaK: men lol liksom

pinkbitch Tjej, 31 år

Fein: HAHAHA va snackade ni om? :D

pinkbitch Tjej, 31 år

Hellofucktard: As Funny :D

pinkbitch Tjej, 31 år

FuCkTaRdSaK: MEN HAHAHAHAHAHAHAHAHA LOL!! <3

pinkbitch Tjej, 31 år

Terr0ristP0rr: HAHAHAHAHAHAHAHAHA <3

ejicadenfina92 Tjej, 33 år

nu är min mobil het.... kan inte hjälpa att jag misstolkar det.. XD

poonslayer Tjej, 31 år

"Nu sätter jag in korven" -Mamma nyss. Hon lagar mat som tur är, hon är otroligt social och pratar igenom varje steg som hon gör typ.. "Nu skär jag korven i bitar" etc.. och jag kan inte hjälpa att misstolka xD

hubbl3 Kille, 31 år

Hellofucktard: xD funny

960219 Kille, 30 år

xXnanogirlXx: men lillasyster då! :O haha nej men jag va med om den där också ju :P fan va man misstolka det xD

pj_chic Tjej, 27 år

SexySumoBitch: hon är skum...

pj_chic Tjej, 27 år

SexySumoBitch: det var typ en liten pinne hon ville att jag skulle sticka in i hennes finger o:

pj_chic Tjej, 27 år

jag och alicia idag i skolan

Alicia: Stoppa in den i mig!
Jag: men det går ju inte
Alicia: Men tryck hårdare!
Jag: det kommer ju göra ont!
Alicia: Men det gör inget
Jag: det går inte du är så smal :<

xXBeeroXx Kille, 31 år

ZoMBiiECORE: det är då man ska säga; Vem fan vill lägga en kniv i en slida!? jävla svin! xD

Edgy 29 år

thecaptain: Erkänn att du gillade det.
DO IT!

Jag och en kompis
Jag: Hur känner du dig idag?
Hon: Jag vet inte, jag har inte känt efter
Jag: *dör av skratt*

insensitive Tjej, 28 år

min slöjdlärare: ...och ni màste stoppa in dom i slidan!
Alla bah: HAHAHAHAAHAHHA


vi skulle stoppa in kniven i fodralet/slidan XD

insensitive Tjej, 28 år

thecaptain: HAHAHHAAH!!

Dampiish Tjej, 31 år

Kim: gråt inte över spilt mjölk när bonden har mera i tanken. :)
Jag: Haha! x3

pj_chic Tjej, 27 år

xblacktears: jaha , fan vad jag läser fel o.o xD

pj_chic Tjej, 27 år

Deidaran: det blir väl hard to explain easy to use

Nordanvinden Tjej, 31 år

tele2:s nya reklam

"svår att förklara
lätt att använda"

xD kul bara sådär, men om man byter platts på orden och säger det på engelska blir det roligast

"easy to explain
hard to use"

hubbl3 Kille, 31 år

jag hade ett litet kalas idag för jag fyller imorron^^
och då hade min kompis mamma gjort ett märke på en tröja och då sa hon:om den är styv så kan jag smörja in den så den inte blir lika styv så ring mig. jag asgarv xD

Jamzh Kille, 30 år

Kompis: jag vill vara överst!
jag: men nej du är för liten !

vi satt i bilen på väg hem från norrköping xD

Snoorf Tjej, 29 år

saweetEvilgirl: fattar int ._.

saweetEvilgirl Tjej, 32 år

När jag var hos min kompis i fredags så gick hon iväg och jag satt vid hennes data jag skrek jag på henne skynda dig jag börjar bli trött på detta nu xD

sen börja hon skratta och skrek tillbaka jag kommer snart måst bara bli klar först

AkaiTsuki Tjej, 30 år

Well .__________. jag har dåligast humor nånsin :D

insensitive Tjej, 28 år

Eewoo: hade vatt skillnad om du sa "kom in" efter ..... h/min

Snoorf Tjej, 29 år

ZoMBiiECORE: Jag medger att jag har sämst humor ... men endå D:

insensitive Tjej, 28 år

Eewoo: håller med D:

Snoorf Tjej, 29 år

AkaiTsuki: vad var kul ._.`?

insensitive Tjej, 28 år

AkaiTsuki: det var inte kul. O_O