Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida
Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 124
"vrid, slicka och doppa"
RadioControL: haha xD
Jag satt i gräset när det regnade, och så säger min lärare:
- Res dig upp, du blir blöt där nere.
olaren121: HAHAHAHAHAH JAFAN! XD
Min polare satt i mitt rum, och kommenterade att jag hade ett 10cm stort hål vid asset, och jag bah "MEN SLUTA KOMMENTERA ATT JAG HAR ETT HÅL I RÖVEN!"
olaren121: vıll du va me? fınns plats XD
EpicPower: haha! xD
vi hade sex o samlevnad den här veckan o skolan :3 o så hade alla fått varit i olika grupper o gjort en "snopp o en snippa" i lera^^ o så skulle vi få pris för den som var bäst^^
Läraren : JA! då ska vi bedömma era snoppar o snippor:)
klassen: ?..... *ASG*
Läraren: asså dom i lera! inte era riktiga!
staydownbitches - jag drar ut den nu okej?
jag- nej jag har haft den där i 3 månader, den är as skön
staydownbitches - men asså jag vill ha tbx den igen :(
Ehm, vi pratade om min töjning jag lånat av honom
xXBleedingXx: HAHAHA XD OMG!!
liknande situation:
Mamma: Det bestämmer väl du.. det är upp till dig om du vill ha fyra, om du vill ha fem eller om du vill ha sex..
*tystnad i ett par långa sekunder innan mamma fattar vad hon sa*
Mamma: misstolka inte det där nu!
Jag: *asg*
Mamma: *skrattar*
xXBleedingXx: HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHA ÅSUM!!! HAHAHAH jag dog xD
Pappa: Ibland e de bra med sex, eller hur?
Jag: *asg* o ramla av stolen o.O
Vi sitter o spelar 500 som e ett kort spel o då la jag ut ett par i sexor xD kunde inte låta bli o misstolka de xD
ey, gå med i min megabraiga grupp :3 http://www.emocore.se/sida/grupper/SEX-DOES-YOUR-BODY-GOOD_12020, dagens sanning ladies and gentlemen!
Nightmareland: vill du va med?? XD<3
LovingBitches: haha, åh xD
Nightmareland: haha alltid lika roligt, snacka om att man asg när man är me killar som bah: ooh de måste vi pröva o.0 XD
"Smaken sitter i hålen"
Jag: "..." *ASG*
Nån jävla reklam för ost på 6:an x'D
Nightmareland: haha alltid lika kul
LovingBitches: Haha
ditte: adaaaam
adam: eeyyy
ditte: omg va gör du?
adam: trycker in den här men de blev lite trångt
ditte: wtf, ser du inte att de inte går!?
adam: alltså jag har kämpat ganska länge men kan du hjälpa mig trycka så kanske de går?
ditte: ahja visst
adam/ditte: 1, 2, 3 tryyyck!
adam: aaah!
ditte: fan va jobbigt!
adam: faan de gjorde ont!
ditte: men jag sa ju det!
adam: men jag ville så gärna ha in den!!
hhehhe jackan skulle in i ett fullt skåp, de gjorde ont för han slog knogarna i hyllan ;DD ngn som misstolka? ;P<3333 pussss
FuCkTaRdSaK: men lol liksom
Fein: HAHAHA va snackade ni om? :D
Hellofucktard: As Funny :D
FuCkTaRdSaK: MEN HAHAHAHAHAHAHAHAHA LOL!! <3
Terr0ristP0rr: HAHAHAHAHAHAHAHAHA <3
nu är min mobil het.... kan inte hjälpa att jag misstolkar det.. XD
"Nu sätter jag in korven" -Mamma nyss. Hon lagar mat som tur är, hon är otroligt social och pratar igenom varje steg som hon gör typ.. "Nu skär jag korven i bitar" etc.. och jag kan inte hjälpa att misstolka xD
Hellofucktard: xD funny
xXnanogirlXx: men lillasyster då! :O haha nej men jag va med om den där också ju :P fan va man misstolka det xD
SexySumoBitch: hon är skum...
SexySumoBitch: det var typ en liten pinne hon ville att jag skulle sticka in i hennes finger o:
jag och alicia idag i skolan
Alicia: Stoppa in den i mig!
Jag: men det går ju inte
Alicia: Men tryck hårdare!
Jag: det kommer ju göra ont!
Alicia: Men det gör inget
Jag: det går inte du är så smal :<
ZoMBiiECORE: det är då man ska säga; Vem fan vill lägga en kniv i en slida!? jävla svin! xD
thecaptain: Erkänn att du gillade det.
DO IT!
Jag och en kompis
Jag: Hur känner du dig idag?
Hon: Jag vet inte, jag har inte känt efter
Jag: *dör av skratt*
min slöjdlärare: ...och ni màste stoppa in dom i slidan!
Alla bah: HAHAHAHAAHAHHA
vi skulle stoppa in kniven i fodralet/slidan XD
thecaptain: HAHAHHAAH!!
Kim: gråt inte över spilt mjölk när bonden har mera i tanken. :)
Jag: Haha! x3
xblacktears: jaha , fan vad jag läser fel o.o xD
Deidaran: det blir väl hard to explain easy to use
tele2:s nya reklam
"svår att förklara
lätt att använda"
xD kul bara sådär, men om man byter platts på orden och säger det på engelska blir det roligast
"easy to explain
hard to use"
jag hade ett litet kalas idag för jag fyller imorron^^
och då hade min kompis mamma gjort ett märke på en tröja och då sa hon:om den är styv så kan jag smörja in den så den inte blir lika styv så ring mig. jag asgarv xD
Kompis: jag vill vara överst!
jag: men nej du är för liten !
vi satt i bilen på väg hem från norrköping xD
saweetEvilgirl: fattar int ._.
När jag var hos min kompis i fredags så gick hon iväg och jag satt vid hennes data jag skrek jag på henne skynda dig jag börjar bli trött på detta nu xD
sen börja hon skratta och skrek tillbaka jag kommer snart måst bara bli klar först
Well .__________. jag har dåligast humor nånsin :D
Eewoo: hade vatt skillnad om du sa "kom in" efter ..... h/min
ZoMBiiECORE: Jag medger att jag har sämst humor ... men endå D:
Eewoo: håller med D:
AkaiTsuki: vad var kul ._.`?
AkaiTsuki: det var inte kul. O_O