Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida

Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 120

Bli medlem för att diskutera
ssulfur Tjej, 31 år

IsPrinsessanXx: jaoo, men det är sånt som händer ):

ApoLLo Tjej, 31 år

RobOnBob: yess haha

RobyBoby Kille, 31 år

Mung: Hahaha, en gammal go klassiker.. xDD

ApoLLo Tjej, 31 år

Jag skulle öppna en avlång karamell grejs godis, sen kunde jag inte öppna den så jag satt och drog i den o sa "fan jag får inte upp den!" min kompis börja garva, plus nåra andra på bussen som hade hört/sett ^^kuul :D

ssulfur Tjej, 31 år

IsPrinsessanXx: nepp, den e borta :/

Spermadamm Kille, 28 år

Hellofucktard: hahahahahaha, lölz ^w^

Dinosauriebajs Kille, 28 år

Hellofucktard: HAHAAHAHAH xD

ssulfur Tjej, 31 år

Jag tappade bort ena kulan till mina snakebites i skolan:
en klasskompis: ..vad gör du?
jag: jag har tappat min kula! jag hittar den inte!
alla andra: .... GAHAHAHAHA

jag letade runt på golvet efter den, men ja... jag hittade den som sagt inte XD

UnluckyMinority Tjej, 28 år

Filip: jag gillar siffran 7
Ole: jag tycker 6 är bäst
Klassen: hahaahahha

BaraEnPoet Kille, 38 år

De som läst psykologi har säkert läst om diverse beteenden.
Detta berättade min lärare en gång;

När husse kommer hem, slår igen dörren, och börjar prassla med matpåsen till hunden, och till sist häller ner maten i skålen, så förstår hunden när han hör att maten hamnar i skålen, att det är dags för mat!
Upprepar man detta, så lär sig hunden succesivt, till slut att när husse prasslar med påsen, så är det dags för mat! Sedan om man forstätter, så vet hunden, att när husse kommer hem och slår igen munnen, då börjar saliven rinna, för hunden vet att han ska få något saftigt i munnen.

- Det tyckte jag var svinkul. De flesta är ju rätt så "mogna" i gymnasiet.. Men den där delen av mig, som kan associera allt till sex och snusk... lever för alltid kvar inom mig!

MiStEOr Tjej, 31 år

MjulkMustasch: Jag är vis ;D

Shoootme Tjej, 30 år

MjulkMustasch: Hahahaahaha!! XD ;D

H4SS3B3RT0 Tjej, 30 år

MRSMJ: ;D;D

H4SS3B3RT0 Tjej, 30 år

MjulkMustasch: HAHAHAHAHA :D

H4SS3B3RT0 Tjej, 30 år

facepunch: Hahahahah ;)

ssulfur Tjej, 31 år

H4SS3B3RT0: HAHAHAHAHAHAH and once again; HAHAHAHA :D

xXBeeroXx Kille, 31 år

jag och en kompis satt och pratade på geografi lektionen så kom läraren fram med ett medel som man rengör med och sa tysta nu annar sprutar jag er i ansiktet!
efter det sa han att vi skulle lämna våran inlämning i hans fack. då sa jag hur många fack har du? ett svarade han. asså, får du inte mer fack utav rektorn? nää sa han. två minuter senare började han skratta och sa åh nu fattar jag! :D

H4SS3B3RT0 Tjej, 30 år

Min kompis: ÅÅÅÅÅH,jag sprutade på mina byxor!
Jag: Hahah,vad sprutade du?
Min kompis: Men sånt där vitt kleggemojjs typ.... kommer inte på vad det heter.
Jag: Vafan håller du på med?!
Min kompis: Borstar tänderna?

Klaga inte på min humor Dx

purpleheart Tjej, 31 år

jag: en burk cola kostar tre kr och en halvliter kostar sex!
min kompis:...........
jag: asså sex kronor inte själva sexet....... ;P

ssulfur Tjej, 31 år

coenrAAd: tack för tipset! ska föra informationen vidare :D hahah

eloquence Tjej, 33 år

Jag och min vän (som aldrig misstolkar något o:) satt i bussen. Han tittade ut.
han: "Fan va kallt. Man fryser ihjäl därute. Jag blir hård direkt jag går ut.. huden blir typ tjockare."
jag;*asgarvar*
han fattar dock ingenting. -.-

ssulfur Tjej, 31 år

Var med om det klassiska i bilen idag när en kompis försökte få upp en godisbit ur jackfickan, och hon sa "men vafan... jag får inte upp den!"
vi skrattade :D

RobyBoby Kille, 31 år

Min polares morsa vid matbordet:
"Jag gillar bananer kalla, men dom är godare varma, specielt om dom är långa, då kan man njuta av dom längre"
. . .
Sen kan ni ju tänka er när hon skulle förklara varma bananer som man gör i ugn med smält choklad i...

Lebensraum Tjej, 32 år

RobOnBob: Hahaha. xDD

RobyBoby Kille, 31 år

(Ngr polare fick klämma sig i bussen"

"Aaaj, Johan, aaj!"

"I'M IN!!"

MissMaggot Tjej, 29 år

Läraren; KOM HIT!
Killen: Men jag är ju här!
Läraren: HELA DU!

ALIC3 Tjej, 29 år

Muttfilé..
Om man tänker efter så .. Ehm.. :(

xYaoix Tjej, 32 år

Pandan: Men det funkar ju inte!
Jag: Man måste vinkla den lite mer framåt och sen uppåt... Annars kommer den fel.

(Tennis på idrotten; hur man vinklar ett tennisracket för att bollen inte ska åka upp i taket)

ssulfur Tjej, 31 år

Kurasu: awzum! HAHA

OMFGPENGUINS Tjej, 30 år

coenrAAd: hahaha xD

Handsken Kille, 32 år

haha, massa epic misstolkningar neranför (Y)

men nästan bäst av allt är när min kvinnliga lärare i kallkök tvunget ska visa hur man vispar... fast alla vet ju hur man gör o.o
och det blir bara roligare och roligare för varje gång :D

ALIC3 Tjej, 29 år

En i min klass förra terminen när våran lärare ställde fram den så kallade "julstaken"
höll han i min klass på och vred på ljusen och sånt.
våran lärare skrek:
GE FAN I STAKEN!

Sen dog alla i vårat klassrum av skratt.. :c

Handsken Kille, 32 år

facepunch: pr0style ^^

ssulfur Tjej, 31 år

HAHA jag och kompisar satt inne på hemköp och pratade om att kidnappa tuggummi maskinen eftersom vi såg att den hade hjul.
jag: men hur ska vi få med den på bussen då?
bella: men vi kan ju lägga tuggummina i väskan!
jag: men hallå... när vi fått ut den, hur ska vi få upp den?
bella: .... HAHAHAHAH

xYaoix Tjej, 32 år

4-årig syster: Pappa, kan du sätta på Shakira?
Pappa: Kan nog bli lite svårt...

(syster älskar att dansa till waka waka och mamma hade stängt av internet så pappa kunde inte gå in på youtube xD)

Lebensraum Tjej, 32 år

shadowofafallen: Haha. xD Ja, det lät ganska fel. xD

xXBeeroXx Kille, 31 år

Jag. min Kompis och hans bror spelade call of duty online med varrandra. Min Kompis johan satt i sitt rum och Hans Bror Jimmy I sitt.
Jag: Men Jimmy Hoppa Upp På Plankorna Innan Du hoppar upp på bordet!
Jimmy För Helvete det går ju inte!
Johan: men så svårt e det inte jag klarade det ju på första försöket
Jimmy: Nä För fan! Johan kom in till mitt rum och få upp mig!
Jag: Du det där lät väldigt fel asså
Jimmy: ja jag märkte det med!

Handsken Kille, 32 år

AmazingFeelings: just de där med att knåda bröd va nåt som de flästa nästan veck sig dubbelt på i min klass (Y)

RawwwrrBella: en riktigt klassiker (Y)

lillamus Tjej, 38 år

KaptenMupp: förlåt om jag stör dig men ajg diog av skratt när jag såg det där

KaptenMupp Kille, 32 år

IsPrinsessanXx: haha jag gick in i HR en gång för att snacka med en kompis så kom sjuksköterskan ut från toan i HR och så hängde toalette papper utanför byxorna vid röver och alla i hela HR dog ASG överallt xD

madelina Tjej, 30 år

Kiimiis: Att vår hemkunskapslärare säger att killar är bättre på att knåda bröd kan också vara ganska kul om man går i en allmänt omogen klass :D Misstolkningar är bäst :D

DontBlameMe Tjej, 31 år

Kiimiis: otänkbart...

Handsken Kille, 32 år

DontBlameMe: no idéa

DontBlameMe Tjej, 31 år

Kiimiis: nä, va fan e de för liv lixom..? :o

Handsken Kille, 32 år

DontBlameMe: eller hur, man kan liksom inte se ett liv utan misstolkningar :S

DontBlameMe Tjej, 31 år

Kiimiis: yes, yes sjukt tråk annars.. -.- :P

Handsken Kille, 32 år

DontBlameMe: åhyes, så it is o.o

DontBlameMe Tjej, 31 år

Kiimiis: sant! hahah man måste fan ha misstolkning i livet asså XD

Handsken Kille, 32 år

ett liv utan misstolkningar är inte värt att leva :S

om man går HR så kan man verkligen inte undvika alla fantastiska misstolkningar som man kan göra i köket, tillexempel när man mjölar någon och säger att det är vit över hela den :D
eller när någon tvättar golvet med slangen o.o
omg, det finns nog inte så många misstolkningar någonstans som i köket :p

Demiguise Tjej, 30 år

http://lolpics.se/146-the-lamp

ASSÅ HÖM vi misstolkar inte bilden .....HEHE