Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida

Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 116

Bli medlem för att diskutera
ZannZ Tjej, 30 år

Jag och mamma satt hemma hos mormor o morfar nu ikväll och mamma började prata om våran tik som löper just nu.Våran hanhund är en riktig kåtbock nu. Då började vi prata om hundsex hos mormor och morfar X'D det roliga var att det var mormor och morfar som snacka mest X'D

Unigasm Tjej, 30 år

Jag: Varför heter den Basilisken för?
Hon: För den är Lång och stor! :D
Jag: Haaha... wtf? xD

Jag och Mjulkmustasch gick runt, sen såg vi en staty som hette "Basilisken"

Misslittlebabe Tjej, 32 år

F33LDELETED: HAHAH

ALIC3 Tjej, 29 år

F33LDELETED: HAHHAHA >:3

FAiiL Tjej, 30 år

Jag och mina kompis sitter och kollar på film..
Malin:Omfg han slickar mig !
Jag: o.o ?
Malin: *skrattar* det kittlas sluta !

Min katt slickade henne på handen -.-

Vhampir Kille, 33 år

kiddow: Att han hittade "den" :P

Vhampir Kille, 33 år

skadegladje: Haha, jag klarade det! xD

SebbeCore Kille, 31 år

kiddow: hahaha, låter ju bra ;)

vider Tjej, 29 år

Kiddow: Men seriöööst )): Hahaha

SebbeCore Kille, 31 år

kiddow: hahahaha, va?

vider Tjej, 29 år

Kiddow: Vad va de som va rakt? igentligen liksom? XD

Vhampir Kille, 33 år

kiddow: Haha xD

Bollnasskin Kille, 32 år

Man kan ju få jobb som tolk, hmm, är det nån som behöver en misstolk? ;) hihi

Sailor_Moon Kille, 31 år

pinkielephants: xD :D

ALIC3 Tjej, 29 år

Tomten är barn till alla barnen.
Den första scenen är då dom knullar i garderoben.
Jag satt med min mormor,mamma,pappa och syster.

Hur fan skulle jag bära mig åt? :(

JAG FNISSADE ihjäl mig.

Ambrosiia Tjej, 28 år

Live: jaaaa vi gillar misstolk :D

Sailor_Moon Kille, 31 år

Misstolk..

Vhampir Kille, 33 år

sexOFC: Haha xD

zackdefqon Tjej, 31 år

asså fan va god, men jävligt kladdig..
jävlar de kletar på händerna !! ;c

om praliner med creme fyllning

LivingDeadDoll Tjej, 31 år

MjulkMustasch: hahah X'D

zackdefqon Tjej, 31 år

x)

Vhampir Kille, 33 år

sexOFC: Hahaha xD

Joockster Kille, 29 år

p12haXX0rafd00m: hahaha xd

zackdefqon Tjej, 31 år

jag:Fan vad mjuk, hur gör man med den då?
syster: man ska klämma på den lilla saken där så blir den genast hård och varm.
jag: .. WTF?

förklaring-, fick en handvärmare, lol.

lillamus Tjej, 38 år

p12haXX0rafd00m: omg hahahahha

xXBeeroXx Kille, 31 år

min kompis satt och spela et random spel där man ska slita av lederna på en gubbe. han skrek hög nu ska allt spräckas! kom igen nu pappa!!!

wannabewbwemo Kille, 30 år

RawwwrrBella: HAHAHHAHA XD

EcstasyPill Tjej, 29 år

*sitter på ericas rygg*
Jag: Isak får jag rida på dig?
Isak: O.O ...
Jag: NEEEEEEJ INTE SÅÅÅÅ -panik-

ssulfur Tjej, 31 år

Mamma hängde nyss upp kulor i fönstret! :DD
alltså.. såna där genomskinliga. med ljus. tss ääh jag kan inte fixa till det :(

vitbalans Tjej, 29 år

r4iinb0wc0r33: XDXD

r4iinb0wc0r33 Tjej, 29 år

hemma hos en kompis:
jag - HON BITER MIG!
kompis - nej hon slickar bara, hon brukar slicka mig.. jossan brukar hon också slicka!
jag - asgarv!'
kompisen kollar , och fattar vad han just sa!

jag satt alltså och höll i han & jossans kanin och den höll på att nafsa på mig ;o

wannabewbwemo Kille, 30 år

sexOFC: HAHHAAH XD

Vhampir Kille, 33 år

sexOFC: Haha, så sant! XD

zackdefqon Tjej, 31 år

Skolan är som ett morgonstånd- långt,hårt och jävligt jobbigt.

MissMaggot Tjej, 29 år

RubenTravieso: :*

MissMaggot Tjej, 29 år

ppeddot: AHAHAHAH

"åh, får jag klämma?!"
"Lite"
"åååh var konstigt det känns! Jag har aldrig känt såna förut..."
"Nej. Men dra inte i dem."
"Ahkej."
Jag pratade med en i min klass om mina cyberlox AHAH

RETARDERADD Tjej, 30 år

:D

ssulfur Tjej, 31 år

satt nyss och skulle smörja benen efter duschen, det kom inget så jag satt och skakade flaskan. Tromigfan då att lotionen är vit... hahah jag slutade skaka rätt så snabbt (y)

OhNo_0 Tjej, 30 år

Try2KillMe: haha joo samma här x''d

Try2KillMe Kille, 33 år

OhNo_0: märkte de inte x''''D jag gör mkt samtidigt nu känner jag xD

OhNo_0 Tjej, 30 år

Try2KillMe: varför frågade du då ? ;o x'''D

Try2KillMe Kille, 33 år

OhNo_0: märkte de x''''''D

OhNo_0 Tjej, 30 år

Try2KillMe: skickade just ett PM till dig :D

Try2KillMe Kille, 33 år

OhNo_0: PM:a ist o snacka?? :)

OhNo_0 Tjej, 30 år

Try2KillMe: det tror jag inte på :D

Try2KillMe Kille, 33 år

OhNo_0: jag är en misstolkning :-/

OhNo_0 Tjej, 30 år

Try2KillMe: hahahahahhahahahaha, du är bra att få saker att misstolkas du ;) x'''D

Try2KillMe Kille, 33 år

OhNo_0: nee blir så kallt e varmare o köra hårt med en volvo 142 x''''D

sk0mt0mte: njaa inte riktigt säker på de du x'''''P

Ambrosiia Tjej, 28 år

sk0mt0mte: Treevligt nu vet jag det :D
fast...jag slutade äta det när jag fick veta att det innehöll hjärtan och sånt äckligt...uhh jag mår illa

OhNo_0 Tjej, 30 år

sk0mt0mte: KOOOOORV! ;)