Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida
Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 111
MoreSprinkles: XD
ToXiiC: Bus i omklädningsrummet kan vara kul xP
Panic: HAHAHHAHA XD
Kompisen: Vad är det som luktar så?
Jag:Det är nog den här :p
En annan kompis: Hjälp,du sprutade på mig!
Jag:Det var inte jag det var den!
Kompisen:Vad mycket det kom...
Jag:Kanske bäst att stoppa ner den igen..
Ett litet samtal om min parfym^^''
ChrissePisse: haha ne... d e inte bara du xDD
Vhampir: lugnt :p
Kompis: alltså jag orkar inte mer nu..
Jag: okej.. men ska jag ta på dig då?..
Är det fler än jag som totalt misstolkar de där nya "torka-händerna-maskinerna" som finns på allmäna toaletter? Där det står "stoppa händerna i öppningen"? XD
Vhampir: sådär xD
MicroN: i will xD
ToXiiC: MEH D: Duuuuuuuuuuum T____T
MicroN: Tack :3
ToXiiC: hahah hälsa tillbaka ^^
MicroN: vhampir vill att jag ska hälsa till dig men han vågar inte göra det själv så xDD
MicroN: du typ "VAAH?! SLUTA MISSTOLKA" XDD jag typ "det ska upp på ec XDD" :P
ToXiiC: sluta mobbas! xD
ToXiiC: Haha xD
han: ska vi nu då?
jag: jaaa okej då nuu
han: haha ska bara sätta på den :P
jag: as garv xDDD
(vi snackade om att koppla in webcam) xDDD
xXnanogirlXx: Verkligen ^^
xXnanogirlXx: Hahaha har själv varit med om något liknande xP
Vhampir: du BORDE vara det (A)
ToXiiC: Hur då? O.o
Vhampir: joohooo xD
ToXiiC: Inte mitt fel :3
Vhampir: bara för jag hade prov :(
ToXiiC: Drf du sprang iväg för fort xD
Vhampir: xDDD vfr kunde han inte sagt det när jag var kvar? xD
ToXiiC: I know! XD
Vhampir: HAHAHA oliver är goo <3
"Åh, den sprutar över hela mitt ansikte!!"
Klasskompis som klagar över att en jalapeno skvätte så mycket xD
xXnanogirlXx haha xd
NINJ4C0R3: åå... kommer oxo ihåg när vi hade det... kommer oxo ihåg att typ hela klassen garvade xD :3
kul ^^
F4CKF3iS: hahahaha... bäst xD
F4CKF3iS: haha den var bäst XD
Hon: Känner du något i röven?
Jag: Uhm... nej *försöker hålla mig för skratt*
Vi hade träning och skulle styrketräna xD och det var något med att träna rumpan <.<
kittyizdead: MADE MY DAYxD
cconstantine: Haha XD
I biologisalen:
Sami: Men det känns ju inget av den här lilla jäveln ju!
Simon: Hallå hur gör man då?!
Läraren efter en liten stund: Men va tyst nu och så stoppar du undan den där.
Asså dom typ.. PISKA varandra med sjalar, men det lät verkligen som något helt annat <3
Nu har man ringarna men inga hål att stoppa dom i :(
kittyizdead: det var ju lite små roligt xD
kittyizdead: epic!!! :D
kittyizdead: HAhaha xD
kittyizdead: lol
Imorse på biologin
Kompis 1: Ska bara få in den så kan vi köra igång...
Kompis 2: Är den inne nu?
Kompis 1: Jodå den är inne...
Kompis 2: Är du säker? Det känns liksom inte rätt...
Kompis 1: Då drar jag ut den så att du kan sätta in den istället!
Det handlar om en sladd som skulle in till vägguttaget eftersom vi skulle använda mikroskop xD
stressryckning: HAHAHHAAHAHH :3
Pyret__: HAHAHHAH :D
stressryckning: haha lolCX
MjulkMustasch: Haha..! Ja eller hur? XD
Felix: Nej, nu fan kör jag utan gummi.
Mimi: Jaha, men jag kommer ialla fall fortsätta med gummit på...
Felix: Men det är ju mycket bekvämare utan!
Mimi: Jaha.. Men jag tycker att det blir lättare med den på den blir så hal annars.
Jag: Hahaha! Misstolk!
Dom spelade Wii och Felix ville inte ha det dära gummi skyddet som är runt kontrollen.. XD
Haha, jag satt och garvade åt dom en stund innan dom själva fattade hur det lät XD
ZombiBarbie: hahah vet x3