Tillbaka till Vi som misstolkar det mesta ;)s sida
Diskutera Vi som misstolkar det mesta ;) - Sida 100
ShufflaZ: HAHAHHAHAHAHAxD
thatdreamer: hahah xd
ZombiBarbie: haha ao lite x'd
thatdreamer: det var mest creepy faktikst xD
ZombiBarbie: haha sött ;'D
det stod en liten femåring inne på ica och bad sin mamma om han fick mums mums...mamma svarade nej....ungen skriker då : MAMMA GUD VAD DU ÄR STYGG!
det var lite lagom skrattretande.
MikePoorn: woooooohoooooooooo!
TheAgonyScene: now i'm gonna hide Nemo.
"kommer" c:
Barn i djuraffär idag....går inte att inte misstolka..fy för deras språk :c " titta mamma vilka söta små musar, kan vi få dom?" sa dom till sin mamma :c
ZombiBarbie: Blubb, blubb!
Said the fish named Fredd :3
TheAgonyScene: course! blubb....
ZombiBarbie: We are not anonymous! :3
And I'm random^^!
TheAgonyScene: hehe :3
ZombiBarbie: Höhö :3
TheAgonyScene: jomen visst sörru C:
"du måste jucka på den snabbare"
"okej jag gör så fort jag kan!!"
Hehe på slöjden skulle vi slipa på en trä bit xD
MikePoorn: neeej, cp xd
ZombiBarbie: Haha x3
Interesting!
" om man suger jättelänge så kommer det kola!"...inte min bästa kommentar -.-
vi snackade om godisar som va typ en kolabit med polkaöverdrag på Dx
ShufflaZ: Lol stolt och vara med på tv? hahaha
BreeAspyxiation: HAHAHAHA ;D dagens bästa tror jag :P
cconstantine: HAHAHAHAHA -dör av garv- -återupplivas- OMG den va rolig O__O xD
cconstantine: Oh my.. xD
cconstantine: hahaha xD wtf !!
cconstantine: men omg XDDDD
jag hörde nyss min mamma prata med therese i vardagsrummet;
mamma: sånna där avlånga hårda och sånna där runda, platta hårda
therese: åh, jag älskar dom där avlånga hårda! dom har sån god konsistens
jag från mitt rum: ... O_O
eh, ja,,,, dom pratade om typ vattenkastanjer och bambuskott för mamma hade gjort en wokgryta XD
xDarkSnowballx: TMI vill inte veta xD
fin, fluffig lång sak...
jaa.. det lät bara såå fel xD
RainbowCheesePie: Du vetdet där jg skrevför evigheter sen: JA, han fick spasmer på toan. xD
Suklaalla: hahaha xD *dör*
Måste pissa
Suklaalla: nej nej, inte alls misstolk xD
I nån tacksång jag sjöng i kyrkan förut: "DU är i mig, och jag är i dig, låt det föralltid få vara så"
Hm...
sPiD3rMaN: usch xD
ThirteenSouls: heheh...^^
sPiD3rMaN: hahah wtf? xd pedopräst
ThirteenSouls: det var ett lagom skumt samtal....x)
Wiiie: lita lagom cp sådära x)
ZombiBarbie: Lol :D
Jag: kolla på han med det där jättestora ståndet!
Sara: vart då?!
Jag: dääär *pekar*
Sara: OMFG! asså fett äcklig....
Jag: nä, han ser ju jättemysig ut....
Sara: ja...nästan så man känner för att ha ett eget stånd sådär mitt på torget...
Vi snackade om en äcklig tjock gubbe som sålde korv på torget...>_<
Jag: Men denna kommer passa väl?
Min kompis: Ja killar vill ju alltid ha stora
Jag: hrm hrm misstolk >.>
Vi snackade om storlekar på tröjor >:
ZannZ: hihi ^^
thatdreamer: hahah fan vad bra xD
höhö.. p = pappa J = jag för dom som inte fattar :)
J-men vafan, jag får inte in den ju !
P- låt mig hjälpa dig..
J- NEEEJ ! jag kan sjäv, har klarat det förut.
P- men den här är mkt större ! * drar i den *
J- seriöst, så liten e jag inte ! * drar också *
P- spelar ingen roll !
J amen då skiter vi idet !
..*tysnad*..
HAHA skulle sätta på en grej på mobilen typ mobilsnodd elr va det heter xD
jag: de va skönt <33333333333333
Emanuel: wth? vad var skönt få en dildo i röven eller?XD
jag:att komma ur munnen med ett ljud!
Jag är med en kompis o vi msn lanar o jag rapade xd
Knasius: märker det xD
Sitter och jobbar vid datorn, så kommer en kille i nian:
- Skulle jag kunna få låna din mus...?
Knasius: WTF på alla länkarna då xD
Du e en stor misstolkarbacill!
Knasius: att du ens letar x)