Tillbaka till Vi som är fulas sida
Diskutera Vi som är fula - Sida 33
OCH SNART MIN FÖDELSEDAG! Dagen efter faktiskt c:
paramore: det menas att man ska inte gå efter utsidan i första hand, man ska gå efter insidan
Allting är fult i början.
Men när vi väll har börjat tittat närmre än förut,
Det är då allt helt plötsligt blir så himla mycket vackrare.
emotjej_86: :3
Yepp. Och det suger som fan. :c
Men om man frågar mig, är alla vackara på både insidan och utsidan. :3
Kan dock bero på vem fan man frågar, men aa. <_<
Nightzlayer: Vet inte ):
evanewe: var sitter din 3:dje hand!?!?!?!? :S
FeelingDreams: Fast du borde ju inte få vara med i gruppen för du e ju icke ful D:
Nightzlayer: Jag räckte faktiskt upp tre :c
evanewe: *räcker upp en hand oxå*
emotjej_86: ingen vill ha mig heller :c
ALLA SOM ÄR FULA RÄCKER UPP EN HAND!
*räcker upp tre händer*
Deger: +1 internets.
emotjej_86:
Det är väl insidan som räknas?:3
SWeeT_SWeeTEST: Tack.
ALLA KAN JU ICKE VARA VACKRA :)
DevilsRewind: D:
FknAwesome: haha xd
DevilsRewind: För då skulle et vara ngt fel på dom flesta i gruppen. ):
FknAwesome: Precis ._.
DevilsRewind: Nä
äre nå fel på att vara ful eller? z_z
Hey fulingar.
FeelingDreams: usch
jag är ful för ec tog bort min bild ;c
DevilsRewind: de är vi alla
jag är ful. :(
Det är kul att va ful! Öhhmm .. o.O
hajhaj: sök publicitet någon annan stans än i en grupp..
GÅ MED OCH BJUD IN ALLA ERA VÄNNER! ^^
http://www.emocore.se/sida/grupper/12390
Jag är inte ful.
Jag joinade gruppen ändå.
Fett hardcore jag är då asså.
EMOJONAS: varsågod (:
EMOJONAS: kaanske de (;
haha<3
puss ._.
SYKESstar: joj!
BehindTheEmo: nej!
SYKESstar: och vi kom fram till att ja va de :D
BehindTheEmo: vi har redan tagit den diskutionen!! :@@
för ja e fulast :)
näää
<--- fulast
<--- ful
kan inte säga att jag är fulast, men ful är jag iaf !
jag är rätt så ful, men det är okej :)
det är du visst
never ever
SYKESstar: JÖÖ<3
aldrig!
SYKESstar: joo
ReitaCupcake: näääe :((