Tillbaka till Vi som är fulas sida

Diskutera Vi som är fula - Sida 33

Bli medlem för att diskutera
evanewe Tjej, 32 år

OCH SNART MIN FÖDELSEDAG! Dagen efter faktiskt c:

Formskapelse 32 år

paramore: det menas att man ska inte gå efter utsidan i första hand, man ska gå efter insidan

Formskapelse 32 år

Allting är fult i början.
Men när vi väll har börjat tittat närmre än förut,
Det är då allt helt plötsligt blir så himla mycket vackrare.

Deger Kille, 29 år

emotjej_86: :3
Yepp. Och det suger som fan. :c
Men om man frågar mig, är alla vackara på både insidan och utsidan. :3
Kan dock bero på vem fan man frågar, men aa. <_<

evanewe Tjej, 32 år

Nightzlayer: Vet inte ):

Blacklizt Kille, 33 år

evanewe: var sitter din 3:dje hand!?!?!?!? :S

Lowe Tjej, 31 år

FeelingDreams: Fast du borde ju inte få vara med i gruppen för du e ju icke ful D:

evanewe Tjej, 32 år

Nightzlayer: Jag räckte faktiskt upp tre :c

Blacklizt Kille, 33 år

evanewe: *räcker upp en hand oxå*

Blacklizt Kille, 33 år

emotjej_86: ingen vill ha mig heller :c

evanewe Tjej, 32 år

ALLA SOM ÄR FULA RÄCKER UPP EN HAND!

*räcker upp tre händer*

Edgy 29 år

Deger: +1 internets.

Deger Kille, 29 år

emotjej_86:
Det är väl insidan som räknas?:3

Edgy 29 år

SWeeT_SWeeTEST: Tack.

Lowe Tjej, 31 år

ALLA KAN JU ICKE VARA VACKRA :)

Nastazijah Tjej, 28 år

DevilsRewind: D:

10MaM Kille, 32 år

FknAwesome: haha xd

Nastazijah Tjej, 28 år

DevilsRewind: För då skulle et vara ngt fel på dom flesta i gruppen. ):

10MaM Kille, 32 år

FknAwesome: Precis ._.

Nastazijah Tjej, 28 år

DevilsRewind: Nä

10MaM Kille, 32 år

äre nå fel på att vara ful eller? z_z

Nastazijah Tjej, 28 år

Hey fulingar.

LunaeLycoris 35 år

FeelingDreams: usch

LunaeLycoris 35 år

jag är ful för ec tog bort min bild ;c

BehindTheEmo Kille, 34 år

DevilsRewind: de är vi alla

10MaM Kille, 32 år

jag är ful. :(

10MaM Kille, 32 år

Det är kul att va ful! Öhhmm .. o.O

BehindTheEmo Kille, 34 år

hajhaj: sök publicitet någon annan stans än i en grupp..

hajhaj Kille, 31 år

GÅ MED OCH BJUD IN ALLA ERA VÄNNER! ^^
http://www.emocore.se/sida/grupper/12390

Voidwalker Tjej, 30 år

Jag är inte ful.
Jag joinade gruppen ändå.
Fett hardcore jag är då asså.

LunaeLycoris 35 år

EMOJONAS: varsågod (:

LunaeLycoris 35 år

EMOJONAS: kaanske de (;

BehindTheEmo Kille, 34 år

haha<3

LunaeLycoris 35 år

puss ._.

BehindTheEmo Kille, 34 år

SYKESstar: joj!

LunaeLycoris 35 år

BehindTheEmo: nej!

BehindTheEmo Kille, 34 år

SYKESstar: och vi kom fram till att ja va de :D

LunaeLycoris 35 år

BehindTheEmo: vi har redan tagit den diskutionen!! :@@

BehindTheEmo Kille, 34 år

för ja e fulast :)

LunaeLycoris 35 år

näää

LunaeLycoris 35 år

<--- fulast

LunaeLycoris 35 år

<--- ful

Blacklizt Kille, 33 år

kan inte säga att jag är fulast, men ful är jag iaf !

Diamant Tjej, 30 år

jag är rätt så ful, men det är okej :)

Nannize Tjej, 30 år

det är du visst

LunaeLycoris 35 år

never ever

Nannize Tjej, 30 år

SYKESstar: JÖÖ<3

LunaeLycoris 35 år

aldrig!

Nannize Tjej, 30 år

SYKESstar: joo

LunaeLycoris 35 år

ReitaCupcake: näääe :((