Tillbaka till Vi som är fulas sida
Diskutera Vi som är fula - Sida 21
screamoguy: joho (:
<---- fulaste apan c:
<-- Ful apa :'c
FeelingDreams: jag är fulare än dig, för jag har skapat dig :)
då e jag fulare än fulast,
iCount: Fiiin!!!<33
KissenLulle: Bara å leva med det som vem som helst annan.
ni e heta så stfu
EnslavedFreedom:
nej ful
iCount: nej fiin :)
Ja, alla skriver hela jävla tiden!
EnslavedFreedom:
nej ful
<--- fulast
I'z fugly :/
indeed
iCount: Fiin ;D
<--- ful
vissa*
haha nah xd med undantag av viassa.... typ "naffies" ^^
haha ^^
Verkligheten: Vad är du?
CoTTe: Du är attraktiv
CoTTe: Aha, på så vis D:
CoTTe: Vem är pappan?
Blink: Myez på det där första.
hmm... typ alla som är med här tkr att de själva är fula... men det som är fult i vissa ögon lär ju va fint i andra?? right??
men om det inte är det så är ju världen hel skruvad och.... isf kan ju lika gärna elefanter vara myror och tvärt om o:
nej, nu ska jag inte skriva med vrickade inlägg :3
CoTTe: He's been a real bad dog. I'll bring my 12 gauge shotgun and blow his head off. End of story.
Haha typ, men alla vi är fula så det spelar ingen roll.
;D
CoTTe: Well.. son.. try not to get upset when I tell you this but.. it was the family dog who parked his semi-trailer on your sandwich. And then he ate it. I'm real sorry, my boy.. I'll buy you a new shrimpcheese sandwich if you want.
CoTTe: That's good, son *klappa på huvudet* that was a real mature thing to do. Btw, I have a confession to make..
CoTTe: ..I think im gonna quote Shaggy on this one: It wasn't me!
CoTTe: I like trains
Dude..
Milotic: jag gillar gurkor... :3 xD
jag ser ut som en gurka :3
Jag ser ut som en toffel
LOL
CoTTe: HAHAHAHAHAHHAHAHAH
xd
CoTTe: klockrent inlägg (;
emotjej_86: Yay ^^
emotjej_86: Precis, så lämna gruppen och joina "vi som är söta" ist :'3
emotjej_86: Inte du heller O.O
Ful ja..
RiotInEveryone: Så äre nog för dom flesta.;3
johannana: nt alls. >:
Nastazijah: det är inte nice D:
johannana: Mitt e vågigt, men ja plattar det, så mitt hår är mega slitet, ,c
mitt hår är krulligt :( (random)
r0bien: Men ja tkr nt att någon i denna gruppen är direkt ful , dom flesta är nog lite AW, men ah.
folk, ni e fffs nt fula. :c