Tillbaka till Vi som är fulas sida

Diskutera Vi som är fula - Sida 20

Bli medlem för att diskutera
Urugasm Tjej, 31 år

Nu tycker jag att vi hyllar våra föräldrars oattraktiva skapelser!

Urugasm Tjej, 31 år

Varför vara snygg när man kan vara ful? :D

esgil_ Kille, 29 år

dstep: DRA HÄR IFRÅn , DU ÄR FAN SNYGG

LunaeLycoris 35 år

jag är ful, fatta då

Siiimmm Tjej, 35 år

wiiwii :Dful är ju kul liksom ;D

Nannize Tjej, 30 år

Tycker ni borde lämna gruppen D:

AUM Tjej, 30 år

Alldozer: även fast du borde (y)

AUM Tjej, 30 år

standard: du bör lämna, direkt nu.

Nannize Tjej, 30 år

KarateKatt: Jupp

AUM Tjej, 30 år

Em0kanin: ohyä, 333 liksom (y)

Nannize Tjej, 30 år

KarateKatt: Hehe jupp<3

AUM Tjej, 30 år

Em0kanin: dude, awesome. kolla min presentation :D <3

Nannize Tjej, 30 år

KarateKatt: Klart ;)<3

AUM Tjej, 30 år

Em0kanin: man får många kompisar på den fula sidan :D <3

Nannize Tjej, 30 år

KarateKatt: Tack du ;)<3

esgil_ Kille, 29 år

clownface: Lägger du ut småtjejer på emochan`? du borde skaffa hjälp.

Nastazijah Tjej, 28 år

clownface: Nope jag, och hej där! Det är ju du som la ut min på Emochan första gången, inte den senaste utan den gamla. :)))

AUM Tjej, 30 år

Em0kanin: välkommen till mängden <3

Nannize Tjej, 30 år

JAG ÄR FUUULLLAAASSSTTT

Nastazijah Tjej, 28 år

jag e snyggast här, alla e a-w, lite skojsigt.

AUM Tjej, 30 år

clownface: doit, snyggface.

AUM Tjej, 30 år

clownface: då är det bara att gå ur gruppen ;)

Joockster Kille, 29 år

painpiller: Jo Louise;o<3

esgil_ Kille, 29 år

v snygg

esgil_ Kille, 29 år

<-- usch.

Vaniljpuff Tjej, 31 år

Music_lover: Jocke du är inte ful ! :O

Joockster Kille, 29 år

<----- fulast

LunaeLycoris 35 år

<---- fuuul

AUM Tjej, 30 år

Verkligheten: Fan vad du mytar! :c

Ullis Tjej, 29 år

typ hej jag är ful.

AUM Tjej, 30 år

KissenLulle: tihih, du är den enda ju :D

AUM Tjej, 30 år

KissenLulle: Nej :D

Vhampir Kille, 33 år

KissenLulle: Neh O.o

AUM Tjej, 30 år

BehindTheEmo: ja, kanske är därför det går åt helvete? D:

BehindTheEmo Kille, 34 år

KarateKatt: Vi alla sitter i samma båt och ror åt olika håll!

AUM Tjej, 30 år

BehindTheEmo: ja, sällskap är ju alltid trevligt.

BehindTheEmo Kille, 34 år

KarateKatt: Men visst är det?!

AUM Tjej, 30 år

BehindTheEmo: såklart, tur att vi kan vara fula tillsammans iaf ;)

BehindTheEmo Kille, 34 år

vi alla är otroligt fula! :)

Siiimmm Tjej, 35 år

Jag är ful, jag dödade osama bin laden med min fulhet >.<! jag lovar han kollade på mig mer en 5 sec >.< det är farliga grejer

NeverTooPsycho 28 år

Verkligheten: men det behöver du ju inte... :(
och förresten, du kan ju gå ur den här gruppen för du e verkligen inte ful! :3

Nastazijah Tjej, 28 år

NeverTooPsycho: Sant!

NeverTooPsycho 28 år

asså, varför sitter alla och tjafsar om vem som är fulast?! så jävla onödigt...

vadfanskaenheta Tjej, 29 år

-.-'

vadfanskaenheta Tjej, 29 år

hej, nej det r ni inte (:

mezmerize Tjej, 29 år

Höhö, jo.

vadfanskaenheta Tjej, 29 år

falsi: Men nej!

mezmerize Tjej, 29 år

Blink: Men jo!

vadfanskaenheta Tjej, 29 år

falsi: nej o:

mezmerize Tjej, 29 år

<- Fulare än fulast. PUNKT.